Naši klienti nepochybují o tom, proč si váží spolupráce s námi. S radostí a nadšením vytváříme moderní a chytrá řešení s důrazem na vysokou kvalitu zpracování a efektivitu.
Zkušenosti a pracovní nasazení od roku 2001
- Nikdy od nás neuslyšíte "to nejde". Hledáme optimální řešení.
- Aktivně se vzděláváme a přinášíme vám nové metody.
- Pro některé klienty pracujeme již více než 15 let.
- V oblasti marketingu a internetu se pohybujeme od roku 2001.
Nadstandardní přístup
- Stáváme se vašimi dlouhodobými partnery.
- Naším cílem je váš úspěch a zisk.
- Snažíme se maximálně zefektivnit vaše podnikání.
Marketing a propracovaný design
- K projektům přistupujeme marketingově a strategicky.
- Stavíme na jednoduchosti, přehlednosti, kreativitě a moderním designu.
- Vytváříme řešení šité přesně na míru zákazníka.
- Naše řešení opravdu prodávají a přináší zisk našich partnerům.
Marie Michalíčková
finanční specialistaDěkuji panu Laškovi a jeho štábu za profesionální, ale přitom velice lidský přístup. Díky citlivému vedení bylo celé natáčení příjemné, bez trémy a nervozity. Perfektní byla i příprava scénáře a zajištění doplňkových služeb dle dohody . Z mé strany spokojenost a udělení plného počtu hvězdiček. Více o projektu.
Mgr. Jana Balšínková
garant sportu VZS ČČKDěkujeme za trpělivost a ochotu s jakou jste natáčel naše Mistrovství ČR. Jsme pro většinu lidí téměř neznámý sport, takže jste si asi těžko představil, co Vás mezi námi čeká. Byl jste opravdový profesionál a velmi vstřícný. Výsledné video je velmi podařené a vystihuje atmosféru závodů. Velmi rádi s Vámi budeme i při dalších akcích spolupracovat. Více o projektu.
Mgr. Vít Hubinka
quality manager a vedoucí laboratoří Reprofit InternationalV dnešní době se na poli firemních prezentací a designu pohybuje spousta lidí a kdekdo se nazývá profesionálem. Bohužel opak je pravdou a najít opravdového profesionála, který ví co a jak, je problém. V Adizu přesně takoví jsou. Prezentaci naší firmy posunuli na novou úroveň s důslednou péči a neobvyklým smyslem pro detail. Lidé tam mají názor a dělají věci, které mají smysl a význam. Vidí firemní prezentaci ve větším rozlišení, v souvislostech a nenechají vás udělat chybu, která se na první pohled zdá být dobrým nápadem. Více o projektu.
PhDr. Lukáš Karnet
autor námětu, spoluproducent filmu Setkání pod BrnemByl jsem jako generál bez vojska. Měl jsem PŘÍBĚH, měl jsem herce , ale neměl jsem kameru, techniku, prostě nic… No, nevadí, půjčím si někde kameru a film natočím. Dnes musím říct, že jsem měl veliké štěstí – kameru mi nikdo nepůjčil. Kdyby se někdo s kamerou našel, natočil bych podprůměrné „home video“ opět stylem „sem si stoupni a až řeknu, tak běž a mluv“. Nikdy bych nenahlédl pod skutečnou pokličku toho, jak se opravdu „dělá film“, nezískal bych spoustu dalších zkušeností nejen o natáčení, přípravě, postprodukci, filmovém scénáři, ale také o skutečných filmařích, „svých“ hercích, ale ani o svých vlastních limitech, ať již v záporném či pozitivním významu. Všichni k projektu přistoupili s nadšením, bez nároku na nějaké vzájemné odměny a platby. Přinesl jsem „literární scénář“ na jednu stranu A4. Do podoby filmového scénáře ho museli přepracovat kluci z Adiza. Více o projektu.
Markéta Pařízková
majitelka a hlavní lektorka HorsenseKdyž jsem hledala tvůrce pro video o našich kurzech, procházela jsem reference desítek firem a hledala, co by mě zaujalo. U Adiza jsem se zastavila hned kvůli několika věcem. Určitě to byla kvalita zpracování a kamera, zaujala mě práce s atmosférou a emocemi - to bylo pro naše video stěžejní a v neposlední řadě schopnost udělat video na míru produktu. Často jsem se setkala s tím, že kameraman má nějaký svůj "styl" a není jej schopen opustit ani když se k produktu příliš nehodí. U Adiza jsem našla videa opravdu na míru produktu, chápající jeho účel a podstatu. Adam Lašek naživo si mne získal sympatickým lidským přístupem, profesionalitou, smyslem pro humor a hlavně zájmem. Už při našem prvním setkání měl upřímný zájem o to jak naše kurzy fungují, chtěl pochopit jejich podstatu a poznat atmosféru. Při natáčení mě jeho tým překvapil svým nasazením a schopností se přizpůsobit novým situacím. S výsledným videem jsem více než spokojena. To, že finální video vzniklo po pouze jedné korektuře mluví myslím samo za sebe. Po této zkušenosti jsme Adizu svěřili tvorbu našeho nového webu a počítáme i s dalšími videi. Věřím, že komplexní přístup, který Adizo poskytuje - od videa přes web po marketing nám přivede spoustu nových klientů a let příjemné spolupráce. Více o projektu.
Mgr. Břetislav Štefan
starosta MČ Brno-LíšeňReportážní videa o naší městské části jsou z mého pohledu velice důležitá nejen pro současnost, ale i jako archív pro další generace. Již více jak rok dokumentuje firma Adizo líšeňské události i kauzy a připravuje pro naší městskou část krátká, výstižná a zpravodajsky vyvážená videa, které jsou kvalitně zpracovaná. Díky internetu využívá naše MČ novou formu předávání informací nejen pro líšeňské občany. Více o projektu.
Soňa Felixová
autorka profesních kurzů němčinyVýukové a propagační videa? Moje dlouhodobá noční můra! Něco, co jsem nikdy nedělala, něco, co jsem si nedovedla představit, něco z říše abstraktní filmové fantazie. Trochu horor, trochu sen a zároveň něco, bez čeho se při své práci neobejdu. Běžím tedy ke kamarádovi, laickému filmaři, pokusy žalostně troskotají, moje nervozita stoupá. Hledání na internetu a najednou – řešení: firma Adizo a pan Lašek! Klidný hlas, postupné vysvětlování filmařských postupů, pečlivá příprava, osobní přístup, podpora a hlavně: skvělý pocit, že videa zvládnu (tedy zvládneme). Stalo se a já ještě jednou moc děkuji! Za všechno výše uvedené, flexibilitu, zlepšovací návrhy, nekonečnou trpělivost i smysl pro humor v pravou chvíli. Za to, že vím, kam se příště obrátit. Opět na vás, pánové - jste skvělí!